Mówi się, że bez gwiazdy nie ma jazdy. Osobiście uważam, że to zależy od tego na czym jest ta gwiazda, bo Sprinterem to średnia jazda. Kończąc swoje poematy przedstawię dzisiejszego gościa. Jest to Mercedes C63 AMG generacji C204. To tylnonapędowe coupe mierzące prawie 4,6 metra jest prawdziwym zabójcą na kołach. Jako ciekawostkę dodam, że właściciel tego GT-S AMG, które opisywałem zmienił samochód na właśnie to C63 AMG. W C63 AMG był dostępny tylko jeden silnik, ale wbrew nazwie nie było to 6.3. Do dyspozycji kierowcy jest tutaj jednostka o pojemności 6.2, mocy 457KM i momencie obrotowym wynoszącym 600Nm. Jest to silnik benzynowy z wtryskiem wielopunktowym i dwoma wałkami rozrządu na głowicę. Czas przejść do osiągów. 0-100km/h w 4,4s jest imponujące. I to tego ten ryk potężnego silnika! Coś cudownego. Prędkość maksymalna została zablokowana przez producenta na poziomie 250km/h, ale myślę, że po zdjęciu blokady będzie mógł mknąć ponad 300km/h. Dlaczego uważam, że te osiągi są imponujące? Ponieważ samochód waży prawie 1,8 tony i ma napęd tylko na tylną oś. Silnik M156E63 w mieście potrzebuje aż 18,2l/100km, ale chyba nikogo to nie dziwi. Na trasie wystarczy mu 8,4l/100km. Sprawia to, że zasięg jest bardzo skromny. Podczas jazdy miejskiej uda nam się pokonać 324km, a na autostradzie – 702km. Są to dane producenta, więc rzeczywiste zapewne się różnią. Ceny C63 AMG C204 za całe egzemplarze zaczynają się przy około 100.000zł i sięgają nawet 400.000zł. Samochody powypadkowe da się kupić już za około 50tys zł, ale ich naprawa może być nieopłacalna.
Konkurencja:
- Lexus IS F
- BMW M3 E92
Mówi się, że bez gwiazdy nie ma jazdy. Osobiście uważam, że to zależy od tego na czym jest ta gwiazda, bo Sprinterem to średnia jazda. Kończąc swoje poematy przedstawię dzisiejszego gościa. Jest to Mercedes C63 AMG generacji C204. To tylnonapędowe coupe mierzące prawie 4,6 metra jest prawdziwym zabójcą na kołach. Jako ciekawostkę dodam, że właściciel tego GT-S AMG, które opisywałem zmienił samochód na właśnie to C63 AMG. W C63 AMG był dostępny tylko jeden silnik, ale wbrew nazwie nie było to 6.3. Do dyspozycji kierowcy jest tutaj jednostka o pojemności 6.2, mocy 457KM i momencie obrotowym wynoszącym 600Nm. Jest to silnik benzynowy z wtryskiem wielopunktowym i dwoma wałkami rozrządu na głowicę.Czas przejść do osiągów. 0-100km/h w 4,4s jest imponujące. I to tego ten ryk potężnego silnika! Coś cudownego. Prędkość maksymalna została zablokowana przez producenta na poziomie 250km/h, ale myślę, że po zdjęciu blokady będzie mógł mknąć ponad 300km/h. Dlaczego uważam, że te osiągi są imponujące? Ponieważ samochód waży prawie 1,8 tony i ma napęd tylko na tylną oś. Silnik M156E63 w mieście potrzebuje aż 18,2l/100km, ale chyba nikogo to nie dziwi. Na trasie wystarczy mu 8,4l/100km. Sprawia to, że zasięg jest bardzo skromny. Podczas jazdy miejskiej uda nam się pokonać 324km, a na autostradzie – 702km. Są to dane producenta, więc rzeczywiste zapewne się różnią. Ceny C63 AMG C204 za całe egzemplarze zaczynają się przy około 100.000zł i sięgają nawet 400.000zł. Samochody powypadkowe da się kupić już za około 50tys zł, ale ich naprawa może być nieopłacalna.
Konkurencja:
- Lexus IS F
- BMW M3 E92
- Audi RS4 B8